fredag 25 september 2009

Pilligt.


Jag nitade ett par skor som jag köpte för ungefär två år sedan och jag kan fortfarande ha dem och de är förbannat bekväma! De blev mycket snyggare direkt så nu ska jag faktiskt börja använda dem igen. Det känns aldrig bra att köpa kläder och skor som man sedan använder några månader och sedan slänger in dem i skogarderoben och låter dem damma igen. That's not my style.

Hade ett mysigt telefonsamtal tillsammans med pojkvännen som just nu befinner sig i Huddinge och är hundvakt tillsammans med sin familj. Kul att grabben får komma iväg lite för denna helg så har jag fullt upp. Imorgon så ska jag och syster inhandla en present åt mami och jag ska försöka leta efter ett snyggt tyg. Är himla sugen på att göra en kjol, jag har en magnifik idé!

På söndag kommer lilla familjen Ejnarsson hit och käkar smörgåstårta med oss! Det är alltid lika kul och träffa dem och Ebba är min lilla ögonsten! Jag funderar på att åka dit i veckan tillsammans med syster. Hoppas att det blir av. Annars blir det häng hemma med pojkvännen.

Time for some more How i met your mother. Later!

Inga kommentarer: