måndag 14 september 2009

Liten? Pfft!


Fick hem min bankdosa idag. När jag valde internetbank häromdagen så tänkte jag: Åh, jag får en såndär liten petit bankdosa som är så smidig och liten så den knappt syns. I helvete heller, tänkte universum och skickade med en fet jävla bankdosa som är lika stor som min mobil. Fast jag ska inte sitta och klaga nu när jag fått tummen ur röven och faktiskt öppnat ett konto, fixat bankkort och legitimation. Det behövs, kan jag säga! Känns mycket smidigare att få in pengar på bankkortet än att få det i handen. Det känns lite otympligt på något vis.

Hyrde filmen Benjamin Buttons otroliga liv som jag ska se tillsammans med D ikväll när han kommer hem från repet. Klockan är snart nio så jag hoppas att han kommer snart. Det suger att sitta här ensam och vänta. Men tiden kommer gå fort, tänkte dra på True blood och bara njuta.. Wiho!

Inga kommentarer: