måndag 21 september 2009

You Bastards!

Eftersom att inte en enda jävla kotte kunde säga vilka de var och varför de läste min blogg, och hur många ni är som läser, så tipsade brorsan om något Countergrej. Så nu kan jag alltså se hur många det är som läser min blogg. Tacka för det, säger jag bara! Här ber man om en liten grej så kan ni inte svara, suck! Nä, skämt åsido.

D skulle ha tagit bussen hit men glömde såklart att ta med busskortet. Så nu är jag aningen besviken men han jobbar på att få skjuts hit. Jag hoppas att det lyckas. Jag vill inte spendera vårat nio-månaders-firande helt ensam. Det skulle suga röv! Jag får helt enkelt fortsätta hålla tummarna och hoppas på att han kommer hit. Annars har hela den här dagen varit förjävlig. Kvällen skulle ju åtminstone kunna bli bra. Hoppas!

Inga kommentarer: