torsdag 10 september 2009

090910


Jag får ständigt höra att jag ska hålla käften och då undrar jag vem fan du är som kan säga så till mig? Du har ingen som helst rätt att säga så elaka saker till mig. Bara för att ni har arrangerat något till er själva så är inte jag tvungen att delta. Varför delta i något som jag inte är intresserad av? Du säger att vi gör dig så besviken, att vi aldrig ställer upp på det NI har arrangerat för er SJÄLVA! Varför i helvete ska jag ägna min tid åt att göra sådant jag inte vill? Jag tänker inte kasta mig åt dina fötter bara för att du tror du är alfahannen, mannen, den som besdtämmer. Jag har min rätt att tala och tycka vad jag vill. Tar du det ifrån mig så tar du min frihet as well.

Så jävla trött på att bli smutskastad så fort jag inte vill göra något som ni vill göra. Det är inte så att jag tvingar er att göra saker så som att gå på fest, sjunga eller umgås med mina vänner bara för att jag tycker om det. Varför är det en sådan stor grej att vi ska göra något som ni vill? Jag är trött, så jävla trött..

Inga kommentarer: