onsdag 9 september 2009

Så glad, så glad!


Nu sitter jag här igen. Är hemma i Katrineholm och jag känner mig lite bättre idag, faktiskt. Hostan är dock lika illa som tidigare men jag känner mig avsevärt piggare mot vad jag var igår! Då orkade jag knappt ställa mig och diska.. Var iväg till Tuna park tillsammans med familjen och det blev en jävligt mysig utflykt! Hittade ett par boots med nitar på Skopunkten som var jävligt balla. Så pass balla så att syster köpte likadana. Sen hittade jag en lång och mysig luvtröja på Ginatricot. Sedan en fett cool tischa som även den var från Gina tricot. Sista stoppet blev på H&M där jag köpte en extremt cool tröja samt en mössa och en mascara som jag hoppas är bra. Jag är skitnöjd med dagens inköp! Nu vill jag börja använda de också.

Köpte även en toning till håret, så nu är jag ganska så jätterödhårig! Det blev häftigt och håller i ungefär åtta veckor. Det är lite mörkare mot hårbottnen där jag hade utväxt som var aningen mörkare än min hårfärg så det ser lite halvknas ut, men det är ingenting jag bryr mig om! Ikväll så ska jag bara ta det jävligt lugnt och imorgon så ska jag ner till banken igen och fixa med bankkortet och leget. Det är ett evigt springande till banken!

Nu ska jag dra bort all skit som ligger i min säng. Försöka snygga till lite här inne på mitt rum. Hmpf, måste sysselsätta mig. Nu! Saknar min grabb redan, också. Inte kul.. Happ, dags att kila sig!

Inga kommentarer: