torsdag 10 september 2009


God förmiddag, de få som knappt läser min blogg! Det är så otroligt fint väder ute idag vilket jag tycker är skönt. Det är ingen sommarvärme men att solen ligger på är skönt iallafall! Jag är fortfarande sjukis men jag ska till banken tillsammans med mamma och storasyster snart. Hoppas på att få det här gjort snart! Behöver ett leg och bankkort så att föräldrarna kan föra över pengar på kortet direkt istället för att krångla med att ta ut osv om det är så att jag ska åka bort vilket jag gör nästan varje vecka.

Måste säga att jag trivs otroligt bra i min nya hårfärg! Jag har fått ett nytt självförtroende och jag känner mig cool på något vis. Att folk verkar tycka det är snyggt gör inte saken sämre! Jag känner mig faktiskt jävligt snygg och häftig! Åh, jag älskar att faktiskt känna mig fin! Hoppas att D och släkten gillar det också. Lär få många kommentarer om det på lördag.

Det är lite skiftningar i det röda eftersom att min utväxt är mörkare så den blir alltså inte lika röd som resten av håret. Även det rakade som jag har på sidan. Ska iallafall blondera det sedan och färga över rätt så att det blir samma färg i hela håret. Det kommer bli prima!

Nu ska jag bege mig.

Inga kommentarer: