fredag 4 september 2009

Tråkig jävla fredag.

Jag har verkligen ingenting att göra och det är inte roligt alls. Det känns som att den här helgen kommer bli precis som alla andra helger tidigare och så vill jag verkligen inte ha det! Jag vill hitta på roliga grejer hela tiden, helst ut och festa och ha roligt. Det här är ganska mesigt och det känns som att jag bara klagar här hela tiden. Men vart ska jag annars klaga? Jag har en hel påse godis och en massa pepsi kvar men jag är bara inte sugen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Skulle vilja ta på mig en partyblåsa och dra ut! Men jag vet ingen fest och har ingen alkohol så jag är ganska strandsatt. Får väl dra på en till film och ha tråkigt som vanligt..

Jag vill verkligen flytta till Eskilstuna nästa år och jag hoppas att det blir så! Jag ska forska lite i hur skolan är och hur jag ska få bostadsbidrag. Jag hoppas att mamma och pappa kan hjälpa till att betala, annars kommer det vara ganska kört för min del. Får försöka hitta något kvällsjobb som jag kan sysselsätta mig med efter skolan så att jag kan klara av att betala lite själv också. Jag får leva snålt och spara mina pengar. Jag vill verkligen, verkligen flytta dit! Trivs så förbannat bra i den där staden. Hoppas bara att jag kommer klara av att bo helt själv. Men jag tror nog att jag skulle kunna fixa det ganska bra.. Jag vill detta av hela mitt hjärta! Hoppas, hoppas och jag hoppas återigen att det blir så!

Inga kommentarer: