söndag 6 september 2009

Sundaynight at Åsgatan.

Bild från förra sommaren, om jag inte minns fel.

Jag har druckit lättdryck, ätit godis och kollat på film hela kvällen. Även pratat lite i telefon med en utmattad pojkvän! Det är inte lätt att vara medlem i ett band där varje session blir svettig som bara den. Jag känner med honom. Ska snart sätta på Braveheart ikväll igen! Jag hann inte se klart den igår så jag hoppas att jag hinner det ikväll istället. Jag har sett den förr men jag tål att se den bra många gånger innan jag dör! Jag ska upp klockan nio imorgonbitti för att göra mig iordning. Ska till Svenssons foto och sedan till banken så det gäller att vara i god tid.

Nu ska jag dra igång min värmedyna och försöka slappna av i nacken. Jag har så jävla ont hela tiden. Får fan börja träna eller liknande så att det försvinner någon gång. Smärtan är inte direkt behaglig. Får försöka röra på mig lite mer. Lättare sagt än gjort, som vanligt!

Inga kommentarer: