tisdag 8 september 2009

Sjuka Karolina!

Sitter "hemma" i Eskilstuna nu. D spelar GTA och jag sitter här och degar, gör absolut ingenting. Vaknade imorse och mådde så otroligt dåligt. Nu är jag mycket sjukare än vad jag har varit den senaste veckan. Allt slog verkligen till nu och jag har en ohygglig hosta som jag inte direkt tycker om. Gick och handlade lite gott förut, ska ju laga tacos tillsammans med älsklingen sen. Jag hoppas bara att han kan hålla sig frisk även fast jag är här. Men jag åker väl hem om det blir alldeles för illa. Mamma ville att jag skulle komma hem men det är inte så pass illa så att jag håller på att dö. Jag klarar mig finfint! Det enda är att jag har hosta och näsan rinner på som bara den. Hoppas att jag blir frisk tills på lördag då vi ska på lilla Ebbas dop! Hoppas hoppas hoppas!

Inga kommentarer: