tisdag 15 september 2009

Pyssel.

Ett billigt och bra alternativ till de som inte har råd att köpa en massa smycken. Man vill ändå ha något nytt, det är inte kul att komma med samma skit om och om igen. De här örhängena går i genomsnitt på ungefär tjugo spänn styck. Mycket billigare än att köpa ett par för en hundralapp. Dessutom är det kul att pyssla!

Åh, vilken otroligt bra dag detta har varit! Umgåtts med en snygg grabb hela dagen som har fått mig på ett otroligt strålande humör! Jag hoppas att det håller i sig längre så att jag kan må bra och vara glad hela tiden. Idag så har jag bara duschat, slappat, handlat godis, grejer till örhängen och kollat på Idol. Alltså så har det inte hänt någonting speciellt.

Åkte iväg till pysselaffären och köpte hängen till mina örhängen! Köpte en liten sko, en vinge och ett kors. Det jag har tänkt mig är att bara ha örhänge i ett öra, därav de knasiga örhängena. Jag blev jävligt nöjd faktiskt! Nu ska jag bara finna ett tillfälle att använda dem. Köpte även pärlor i form av tärningar. Ska försöka knåpa ihop några bra armband imorgon då jag har mer tid. Nu är klockan snart tio så jag ska lägga mig i sängen och pussa på min idiot. Morgondagen har inget speciellt att komma med men jag hoppas att någonting kul händer iallafall.

Time to go för en liten stund.

Inga kommentarer: