fredag 11 september 2009

Fredag.

Klockan är tjugo över sex, mamma och pappa ska snart åka iväg och handla pizza. Det kommer lägga sig riktigt fint i kistan. Tur att jag precis börjar bli riktig hungrig. Min mage kommer börja kurra vilken sekund som helst. Det ska bli smaskens med krubb!

Cyklade ner till stan för att möta upp D och Marcus förut. Mötte dem vid bussen sedan gick vi iväg vid Shell. Marcus la sig i gräset och slappade medans D och jag gick iväg en bit och pratade. Det kändes skönt att reda ut saker och släppa allt. Att inte behöva bry mig om något annat än mig och honom. Han är min största stöttepelare och det är alltid han som pushar mig till att göra saker som jag vill. Förstår inte varför jag riskerar att förstöra det. Men nu är allt frid och fröjd och det känns himla skönt! Han är ju den största kärlek jag någonsin haft och någonsin kommer ha.

Ikväll så blir det bara en massa hemmaslapp! Idol och pizza står höst upp på listan. Sedan kanske jag pallrar mig ut eller någonting liknande. Något speciellt måste man ju ta och hitta på! Nu ska jag kolla på True blood och vänta på pizzan.

Inga kommentarer: