söndag 20 september 2009

Mysig söndag.

Jag älskar mitt egengjorda örhänge i form av en Conversesko.

Klockan är kvart över två på förmiddagen och jag har tryckt i mig lite god mat. Köttfärssås med spaghetti! Smaskens. Om en timma så ska vi åka till Asker och träffa Andreas, Cia och lilla Ebba. Det är alltid mysigt att åka till dom och gulla med den lilla ungen. Jag hoppas att hon är på bra humör och att hon är lika charmig som hon brukar vara.

Ikväll när vi kommer hem så ska jag umgås med D och se på film. Det blir nog Män som hatar kvinnor eftersom attvi ska se uppföljaren, Flickan som lekte med elden, imorgon. Vi firar nio månader då så vi tänkte att vi skulle hitta på något speciellt. Jag hoppas att den andra filmen är minst lika bra som den första. Då blir jag lycklig! Det är skitbra att D ska sussa här inatt. Blir alltid fullkomligt tokig när jag blir tvungen att sova själv. I don't like it one bit!

Nu är det dags att dra på någon bra serie som tidsfördriv tills vi ska åka. Jag är redan fit for fight och redo att ge mig ut på vägen men resten av familjen tar lite tid på sig. Nåväl, vi kommer snart iväg.

Inga kommentarer: