måndag 28 september 2009

Tröttast..


Klockan är fem över halv elva på förmiddagen och jag är fullkomligt slut. Minns inte när jag somnade inatt. Låg bara och pillade med mitt hår ena sekunden och andra så sov jag så hårt. Jag kollade inte på klockan heller men jag vet att den blev över tolv. Låg och lyssnade på när mitt fönster slog mot karmen. Det lät nästan lite mysigt och spöklikt på samma gång. Nu är jag tvungen att sova ensam en natt till. Imorgon så ska jag åka till Högsjö och sova över där. Riktigt jäkla mysigt!

Jag skrev en hel del här nyss men det försvann så jag har ingen aning om vad jag ska skriva nu. Ska möta grabben vid bussen sen och träffa honom lite innan han måste dra iväg och repa. Jag ska försöka övertala honom till att sova här med mig. Jag sover så illa när jag är ensam. Det kanske är därför jag är så trött jämt och ständigt.

Idag så ska jag iallafall ner och köpa grejer såa tt jag kan göra fler smycken. Det kommer säkert bli skitbra! Men innan dess så måste jag duscha och fixa till mig men det lär dröja några timmar innan jag faktiskt orkar det. Livet är bra hårt.

Inga kommentarer: