måndag 21 september 2009

Nio underbara månader.

Idag så firar jag och D nio månader tillsammans. Det blir dock ingen bio ikväll utan bara en massa mys med en massa godsaker! Han är hemma i Högsjö nu men han kommer hit igen vid halv nio ungefär så då ska jag möta honom nere på stan. Hm, då kanske jag ska ta på mig mina bruna stövlar? De är ju förbannat bekväma och det blir betydligt kallare på kvällen. Ja så får det bli!

Det har varit nio månader med mycket upp och ner. Tårar, glädje, svett och blod har spillts i våra vilda lekar där jag lyckats slå huvudet i hans bokhylla två gånger inom fem minuter, en på varsin sida av huvudet. Jag har lyckats få honom att blöda näsblod i mitt vilda viftande med kropp och själ. Ja, jag trivs bra med honom och han gör mig väldigt glad men han kan även göra mig flyförbannad! Men i slutändan så älskar jag honom, mer än vad jag älskat någon annan förr.

De gånger som jag har gjort slut i ren frustration så har jag lärt mig mycket om mig själv. Jag tycker att jag inte ska ha ett förhållande men det är med D som jag är allra bäst. Han kompletterar mig och gör mig hel, hel och fin. Han är min inspirationskälla och peppar mig mycket! Om jag säger något jag vill göra så säger han: ja för fan, gör det! Han är en riktig energikälla och jag älskar den sidan av honom.

Jag hoppas att det blir en riktigt bra kväll. Han kan trots allt nästan alltid göra mig glad. All min kärlek till baby!

Inga kommentarer: