onsdag 23 september 2009

Bio?

Sitter i Eskilstuna och kollar på Tyra Banks show. Har ingenting bättre för mig egentligen. Trippade ner till Gina Tricot förut och köpte en skitmysig halsduk utan ändar! Det är alltså en omlotthalsduk som man bara virar runt halsen två gånger, voila! Den här ska jag leva i i höst och vinter, totally!

Ikväll så ska jag och D förmodligen gå på bio. Det skulle vi egentligen ha gjort i måndags men det blir ikväll istället. Antingen så blir det The ugly truth, Inglorious bastards eller Flickan som lekte med elden. Jag har faktiskt ingen aning om vilken det blir. Jag hoppas att D bestämmer, jag kan se vilken film som helst. Jag vill bara sitta där i mörkret och hålla min grabbs hand samtidigt som jag dricker cola och käkar popcorn. Underbart.

Nu ska jag däcka i sängen och vänta på att det ska bli kväll.

Inga kommentarer: