fredag 25 september 2009

Kul somfan att göra smycken.

Eftersom att jag älskar att pyssla så åkte jag och morsan och köpte lite smått och gott till våran pyssellåda. Det fick bli lite kedjor och några berlocker. Jag gjorde ett armband åt morsan i tidig födelsedagspresent och hon blev nöjd som tur är! Sedan gjorde jag armbandet ovan till mig själv och jag blev nöjd. Det är så kul att använda sin kreativitet till något bra! Jag är så extremt jättenöjd med mina smycken.

Sedan gjorde jag ett enkelt örhänge av två kedjor i olika längder. Det syns inte så värst bra på bilden men jag blev nöjd här med. Det är så otroligt kul att skapa något istället för att köpa allt i affären plus att man ser andra brudar med precis samma grej. Det här känns betydligt roligare. Härnäst: bootstraps med nitar och kedjor! Ska börja på dem nu.

Inga kommentarer: