torsdag 24 september 2009

Thursday!

Klockan är ett ungefär och jag har tryckt i mig sex mackor och druckit en kopp varm choklad. Tänkte ta en runda på stan sedan. Ska försöka aktivera mig så gott som möjligt! Jag vill inte lägga mig ikväll och vara pigg ifall det är så att jag somnar nu på dagen. Tänkte leta efter ett par benvärmare eller knästrumpor, det är alltid jättemysigt att ha på sig över ett par leggings eller strumpbyxor! Förbaskat snyggt till ett par boots också.

Jag har kommit på en skitbra idé som jag ska försöka genomföra någon gång. Jag tänkte göra ett par egna bootstraps med nitar och kedjor på ett par skor som jag har hemma. De ligger bara och ruttnar i våran skogarderob så jag tänkte försöka snygga till dem så gott som det går. Istället för att köpa nya skor så pimpar man de som man redan har. Det enda man behöver är material, rätt inställning och en kreativ hjärna! Then you're good to go.

Istället för att köpa en present till mamma så tänkte jag köpa grejer så jag kunde göra ett eget armband till henne men det uppskattades tydligen inte av resterande familjemedlemmar. Så jag får väl vara med på den tråkiga present de hade tänkt att köpa. Jag skulle hellre vilja ha något med hjärta och själ i. Istället för att få en tråkig, köpt present. Men men!

Ska snart klä på mig och gå ner på stan och försöka hitta något fint till mig själv.

Inga kommentarer: