lördag 12 september 2009

Lilla Ebba!


Nu är jag hemma! Kom hem för bra många timmar sedan men jag har inte orkat skriva tidigare. Direkt när vi kom in till stan så åkte vi och handlade lite gott inför kvällen och hyrde en film. Ska väl gå in till storasyster snart och se om hon vill se den med mig. När vi hade handlat så åkte vi hem och jag satte mig och kollade på True blood. Bästa serien, som sagt. Sen ringde jag D och han skulle snart komma in till stan så jag mötte upp honom och Marcus. Vi satt och pratade ett tag sedan begav de sig vidare till Henhouse där de skulle på fest. Jag tog Gamla Bettan hem och gjorde iordning lite käk. (Gamla Bettan är min cykel by the way!)

Vid ett inatt så ska jag ner till stan igen och möta upp D så han kan följa med mig hem och sova. Det kommer bli oerhört skönt.. Jag har inte sovit med honom på bra många nätter och jag skulle verkligen kunna behöva lite sällskap just nu! Eftersom att jag ska bege mig om två timmar igen så kommer det nog vara bra jävla kallt ute. Jag får ta på mig min vinterhalsduk och några gosiga vantar. Tro det eller ej, men det känns som vinter ute på nätterna. Burr!

Nu ska jag se vidare på True blood och försöka ladda inför natten. Känns som att D kommer hålla mig uppe länge. But I don't mind. Jag vill prata med honom hela natten. Underbara grabb!

Inga kommentarer: