torsdag 24 september 2009

Idoltittande.

Min blogg börjar bli riktigt tråkig och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra med den. Den känns bara helt.. aptrist! Men den får duga för tillfället. Jag sitter här med hjärtat, han spelar ett utav sina tråkiga krigsspel och jag har precis kollat på Idol! Det känns som att varenda jävla deltagare fick svaret: Vi ska fundera tills imorgon. Hallå, vilket jävla jobbig känsla det måste vara att inte ha en jävla aning om vilket håll det ska gå åt. När jag ställer upp nästa år så ska jag se till att försöka hålla mig så lugn som möjligt. Vore ganska häftigt om jag kom till slutadition, kvalet och allt det. Det kommer säkert gå bra. Jag har tappat min röst lite på senaste tiden så jag ska be D ha ett rep med mig någon gång så att jag kan komma igång igen!

Hittade en otroligt söt klänning på H&M tidigare idag. Jag skulle kunna göra tamigfan allt för att få den. Åh, den var så söt! Den var randig med dragkedja uppifrån och ner. Det fanns bara en kvar i min storlek och min ekonomi tillåter inte shopping just nu. Jag har planerat att jag ska köpa kedjor, försöka knåpa ihop något fint till morsans födelsedag och även göra lite smått och gott till mig själv. D har bett om att få ett armband också så det ska jag verkligen försöka fixa så gott jag bara kan.

Klockan är ju tjugo över elva nu så resten av kvällen ska spenderas i sängen. Ska plocka in lite disk i skåpet nu men sedan blir det bums i säng och zappa mellan kanalerna. Jag hoppas att D kan slita sig från sitt spel och komma och gulla med mig.

Inga kommentarer: