fredag 4 september 2009

America's got talent!

Är på lite bättre humör nu. Känner mig ganska trött dock. Sitter och ser på America's got talent och det är riktigt underhållande att se på allt roligt folk med en massa knasiga talanger. Tog en lång och varm dusch förut och det behövdes verkligen. Nu känner jag mig inte lika svettig och flottig. Jag älskar att vara ren och fräsch! Att man luktar gott är bara ett plus. Just nu luktar jag gott tack vare min nya hudcreme som morsan köpte åt mig på Willys tidigare idag. Jag känner mig jobbigt fräsch men mindre snygg. Sitter i blommig morgonrock och fluffigt hår..

Haha, just nu är det en syskonskara som står och sjunger "I'm walking on sunshine" så extremt falskt så jag har lust att kräkas. Det är pinsamt att se på dem, faktiskt. Men alla kan ju inte vara bra på allt, så är det bara. Men det är ändå lite skumt att man ställer upp och att folk har tutat i dom att de är såååå duktiga! Stackars barn. Men snart hoppas jag på att se riktiga talanger. Det är tråkigt att se på folk som bara glider förbi och glider ut lika fort. Jag vill se riktiga grejer!

Nu ska jag fortsätta skratta åt alla roliga människor som gör bort sig, hihi. Även äta upp mitt godis, gott!

Inga kommentarer: