lördag 26 september 2009

Ringar.

Pillade ihop två ringar förut som blev helt okej! Enkelt men snyggt, enligt mig. Ska köpa riktiga ringar som finns på Panduro och smycka dem lite fint. Skulle ha köpt kedjor och lite annat idag men jag hann inte dit innan de stängde. Väldigt synd! Jag som är på sådant pysselhumör.

Min man är i Huddinge och jag sitter här hemma och bara storlökar. Men ikväll så ska det lagas god mat hemma och sedan blir det hemmahäng hela kvällen. Jag kanske träffar Arvid ifall han har tid. Annars orkar jag inte göra speciellt mycket. Funderar på att hyra någon bra film och sedan nöta How i met your mother hela kvällen. Det skulle bli en alldeles perfekt dag enligt mig.

Köpte lite presenter till morsan förut eftersom att hon fyller år imorgon. Skulle ha letat efter tyg i skinnimitation men det fanns inget som inte såg ut som latex från en riktigt dålig scifi-film. Får helt enkelt ta och leta vidare någon annan dag. Idag så ska det bara slappas, i stora lass!

Inga kommentarer: