lördag 5 september 2009

02:53


Klockan är way past bedtime och jag ska snart ta bort det förbannade sminket och krypa ner i sängen. Har haft en otroligt underhållande kväll! Det började med att morsan och jag pruttade ner till centrum i våran fina, gamla, röda Volvo. Därefter så mötte jag D och vi pratade ett tag. När han sedan hade fått nog av att sitta still så gick vi iväg till banken där vi mötte upp Marcus och Oskar. De skulle till någon mc-klubb medans jag skulle hem till mina gullebarn Arvid och Julia! Efter att ha suttit hemma hos dem ett tag så blev jag så hungrig så min mage höll på att avlida. Köpte en Big mac och CO. Mat har nästan aldrig smakat så gott som då.

Efter matpausen så gick vi ner till Lilla krog och träffade lite trevligt folk utanför. Sedan fick vi nog av det och knallade hemåt och slå på en film. Det blev någon vampyrfilm med Brad Pitt och Tom Cruise. Hann dock knappt se klart halva då D ringde och bad mig möta upp honom vid Mcdonalds. Så då fick jag knalla dit igen och se på medans han, Marcus och Adam smaskade i sig sina hamburgare. Sen gick vi iväg till deras bil och mamma kom pruttandes med Volvon igen och hämtade upp mig. Jag har haft så jävla kul ikväll och det var verkligen skönt att komma ut!

Ifall jag har tur så kanske D kommer och sover här med mig inatt. Vore ganska skönt att ha honom bredvid mig. Allt underlättar alltid när han är här hos mig. Han är min underbara grabb! Aldrig att jag skulle byta bort honom mot något annat i världen. Han är guld värd!

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova, ringa D och se ifall han vill sova här eller ej. Känns så sjukt att sakna någon en halvtimma efter att man skilts åt. Kärlek är bra knasigt.

Inga kommentarer: