måndag 28 september 2009

Nada to do.


Klockan är fem över halv tre och jag känner mig fortfarande väldigt trött och otroligt seg! Men snart ska jag dra med morsan ner på stan och kolla runt lite. Måste försöka sysselsätta mig så gott det går. Senare idag så ska jag träffa Arvid. Ska bli kul att umgås med honom! Han är alltid lika trevlig och lugn. Jag träffar sällan vänner så det ska bli skönt att träffa någon utanför familjen som jag umgåtts med hela helgen.

Ska klä på mig ett par byxor, halsduk och kofta sen är jag ready, set, go! Måste komma från det här huset några timmar känner jag. Jag sitter alltid här vid min laptop och bara segar. Vore kul ifall det faktiskt hände något. Jag ska ju träffa baby sen och jag längtar! Inte träffat karln på flera dagar.

Nu ska jag ta på mig.. Uppdaterar sen om jag får riktigt jävla tråkigt.

Inga kommentarer: