torsdag 17 september 2009

Ensamma jag i höstmörkret.


Här sitter jag ensam i höstmörkret. Klockan är elva minuter över tolv och jag funderar på att lägga mig i sängen och försöka sova. Men jag ser på True blood just nu så det får dröja ett litet tag. Jag kan ju inte lämna ett helt avsnitt av True blood för att sova. Icke sa nicke!

Hade gärna haft Dennis här hos mig nu. Det hade varit underbart. Att få ligga på hans bröst och höra hur han andas, hur han sover, det är det absolut bästa jag vet! Men imorgon så kommer han till Katrineholm så då får jag träffa honom. Vi tänkte käka pizza tillsammans och slappa ett tag innan han ska åka hem till Högsjö. Sedan på lördag så ses vi igen när vi ska till Inferno och se på Tommies band. Efter det så ska han sussa hos mig. Det blir marvellous! Saknar honom verkligen just nu. Jag hatar att sova ensam. Det är det värsta jag vet!

Dags att se klart på True blood och sedan hoppa i bingen. Jag är faktiskt ganska trött..

Inga kommentarer: