tisdag 22 september 2009

BUP och Eskilstuna.

Klockan är tolv och om en timma så ska jag bege mig iväg till BUP för samtal. Jag har inte varit där sedan innan sommaren så det är lite pirrigt. Men jag är säker på att det kommer gå bra. Jag mår ju så förbannat mycket bättre nu än vad jag gjorde för ett halvår sedan! Nu är all press och stress borta så nu kan jag ju slappna av och det är fullkomligt underbart.

Sitter och dricker kall Pucko och funderar på vad jag ska ta på mig denna mulna och regniga tisdag. Jag vill gärna ha något mysigt och nästan lite pösigt. Blir väl ett par tights, stövlar och någon mysig kofta. Jag hittade en i mammas garderob igår men den är lite väl stor för mig. Men jag kanske syr in den så att jag kan ha den! Eller så har jag den som en myströja att ha hemma bara. No biggie!

I eftermiddag så ska jag åka till D i Eskilstuna. Det var ett tag sedan jag var där och det ska faktiskt bli skönt att komma dit. Jag trivs ju så jävla bra där så det är inte sant! Ska försöka hitta någon mysig halsduk som jag kan ha i höst och vinter. Känns som att det börjar bli dags att leta efter sådana plagg.

Nu ska jag försöka få i mig något att äta och sedan klä på mig. Först en rök, tjing!

Inga kommentarer: