fredag 4 september 2009

Hemma i Katrineholm!


Sitter hemma i Katrineholm nu. Har varit iväg och handlat lite smått och gott. Bland annat godis, lite grejer så jag ska göra ett halsband och ett bredband, Comviq surf! Det som är så jävla bra med Comviq surf är att man slipper bindningstid och kan bara fylla på bredbandet efter behov. En månad kostar 249 kr och det kan jag gott och väl leva med. Då slipper jag slåss med D om att få låna hans dator när jag är hemma hos honom. Så nu kan jag sitta på min egen vilket är en otrolig lättnad. Sedan kan man ju till och med sitta på bussen till Eskilstuna och snacka med folk på msn. Om inte täckningen sviker, förstås.

Ikväll så händer det inte speciellt mycket, som alla andra fredagar i mitt liv. Jag är fortfarande sjuk och hostig så jag tänker ligga hemma ikväll. Men imorgon så ska jag försöka ta mig ut och hitta en fest. Känns som att det var för länge sen jag umgicks med vänner och bekanta. Måste ta mig i kragen och börja träffa folk lite oftare!

Nästa vecka så har jag lite grejer på gång. På måndag så ska jag klämma in ett besök på banken + Svenssons foto så att jag kan fixa ett konto och legitimation. Känner att det börjar bli dags. Sedan ska jag till tandläkaren och efter det ska jag till BUP. Så hela min måndag är fullspäckad! På måndag kväll så åker jag förmodligen till D och umgås med honom. Men den här helgen så ska jag bara tänka på mig och ingen annan! Hoppas verkligen att jag får med mig Julia ut imorgon och att vi hittar en fest. Det vore jättekul förfan!

Inga kommentarer: