måndag 7 september 2009

Gratis bio!

Gratis bio är en riktigt bra hemsida där man kan samla poäng och växla in dom mot presentkort hos affärer som H&M och även Sf bio osv! Jag ska nu försöka få in så många poäng som möjligt och jag hoppas att det fungerar som jag vill. Eftersom att jag är en fattig arbetslös och ej studerande tjej så kan det vara ganska bra med sådana erbjudanden. Inget går upp emot sådant som är gratis, eller hur? Sedan är det faktiskt ganska kul att samla poäng och känna att man har gjort något för att få dem men ändå inget stort som kräver alltför mycket energi eller ansträngning. Gratisbio.se är väldigt bra iallafall! Hoppas att jag får ihop tillräckligt många poäng så att jag kan få hem ett presentkort eller två. Håller tummarna!

http://www.gratisbio.se/ är alltså länken till Gratisbio.se! Bli medlem och fixa poäng ni med, man tjänar på det enormt!

Inga kommentarer: