fredag 11 september 2009

True blood rules my world!

Sitter just nu och kollar på True blood. Känns verkligen som att jag har fastnat för den där serien otroligt hårt och den rockar min värld må jag säga. Klockan är över tolv och jag borde egentligen hoppa i säng och försöka sova lite. Måste upp hyfsat imorgon så att jag kan göra mig iordning en aning. Då är det ju dags för dop och då vill man ju vara lite extra fin och inte se ut som ett fån! Nejtack säger jag bara. Är det sådana grejer på gång så vill jag se bra ut. Jag vet att min pojkvän tycker jag är skitfin när jag snyggat till mig extra mycket och jag älskar hur han ser på mig! Åh, vad jag är kär. Det är inte ofta man ägnar det någon som helst tanke men jag är verkligen det..

Vad töntig jag känner mig nu. Som sitter här och förklarar min kärlek. Herregud! Men det är väl så det ska vara, eller hur? Man ska visa vad man känner.

Inga kommentarer: