fredag 18 september 2009

John Mayer in my heart.


Sitter just nu och lyssnar på John Mayer. Hela jag får gåshud! Han är fruktansvärt bra och jag har gillat honom i mer än ett år ungefär. Han har en otroligt bra röst och hans gitarrspel är oklanderligt. Mer John åt världen, skulle jag säga ifall jag blev president eller liknande. Vote Karolina for president! Hihi.

Morsan kom in och väckte mig nu på morgonen och la ett paket på min kudde. Jag vände mig om helt yrvaken och utan någon som helst koll. Såg att mitt paket från Bluefox hade kommit! Äntligen, mina nitar och mina skinnhandskar. Här ska det nitas kan jag säga.

Längtar efter min grabb idag. Skulle kännas så jävla bra att få hålla om honom just nu. Vi har haft det så bra på sista tiden och jag vill inte missa det för något annat i världen. Bara min.

Inga kommentarer: