onsdag 16 september 2009

Skinnhandskar.

Igår så beställde jag nitar och ett par skinnhandskar med nitar på från Bluefox som förhoppningsvis kommer till Ica så att man kan hämta ut dem. Nithandskarna är riktigt balla och de kommer jag nog använda flitigt i höst. Sålänge det inte är skitkallt ute, vill säga. Sen beställde jag små nitar i hundrapack! Så nu jävlar ska jag hitta grejer som jag kan nita. Det kommer bli ett jävligt pilligt jobb men det gillar jag.

Jag är ensam i mitt lilla rum nu. D har gett sig av för att repa och sedan åka hem. Så jag har absolut ingenting att göra fram tills på fredag då jag ska följa med D hem till Högsjö. Det var riktigt längesedan jag var där! Det ska bli mysigt att komma dit igen, faktiskt. Jag gillar hans källare!

Idag så ska jag försöka hitta lite tyg så att jag kan sy något fint. Jag har blivit på ett riktigt pysselhumör! Jag gillar att göra armband, örhängen, sy och nita saker. Jag har blivit riktigt kreativ. Tänk att jobba som smyckesskapare och tjäna pengar på sin hobby! Gud vad det vore kul!

Nu ska jag vänta på att morsan kommer hem så att vi kan hämta ut en bankgrej på Ica som jag behöver nu! Hoppas att det inte dröjer länge innan hon kommer hem, klockan är ju över tre. Icke bra.

Inga kommentarer: