måndag 28 september 2009

Nattmacka!

Här är den urmysiga koftan som jag köpte idag för 349 pix på Åhléns.

Sitter och ser på How I met your mother just nu och funderar på om jag ska gå ner och göra mig en macka och lite kall Oboy. Nattmackan är ju den bästa som finns! Jag äter ganska dåligt om dagarna men på kvällen så brukar jag se till att få i mig lite mer. Jag är ganska dålig på att äta överhuvudtaget och det försöker jag ändra på just nu. Försöker ta lite mer mat under lunchen och inte vara så petig med vad jag vill äta. Jag har aldrig riktigt varit kräsen och det är jag glad för. My parents brought me up right! Det är annat med att ha en pojkvän som är extremt kräsen och knappt kan äta något annat än korv och potatismos. Jag försöker vidga hans vyer när det gäller mat eftersom att det är jag som lagar mat hemma i Eskilstuna. Jag ska allt få den grabben att bli bättre på att äta annan mat. Wish me luck, säger jag bara.

Dags att ta bort sminket, lägga på lite hudcreme och sedan göra mig redo för att äta nattmacka. I love it!

Inga kommentarer: