söndag 27 september 2009


Det märks verkligen att det är söndag. Det känns som att mitt sinne flyter runt av sig självt medans det drar min kropp efter i ett koppel. Så himla utmattad är jag idag. Jag skulle nog kunna gå och lägga mig nu och sova mig igenom hela natten. Fan vad skönt det vore. Såhär extremt trött har jag faktiskt inte varit på länge. Jag kanske skulle gå ner till källaren och köra på ett träningspass. Känner mig så seg och det skulle vara skönt med lite motion nu så att jag kan trycka i mig extra mycket skumbananer när jag kommer upp igen. Livet är ljuvligt.

Min dag har varit mysig och väldigt rolig. Ebba börjar bli så stor så hon har alltid en massa ljud och rörelser för sig så man kan bara inte hålla sig för skratt. Hon har lärt sig att prutta med munnen och det tycker hon är fullkomligt hysteriskt. Det är alltid roligt med barn som utvecklas. Efter att ha beundrat det söta flickebarnet så käkade vi smörgåstårta och muffins efter det. Så jag är ganska mätt nu såhär på kvällskvisten.

Eftersom att jag är helt slut så ska jag kolla på How i met your mother och göra något gott att dricka till mina mumsiga skumbananer med chokladöverdrag. Jag säger det igen: livet ÄR ljuvligt! Imorgon så ska jag träffa D en stund och jag längtar litegranna. Ska även trippa ner på stan och köpa berlocker, lås och kedjor. Det är mycket som behövs till mitt smyckesskapande.

Inga kommentarer: