onsdag 23 september 2009

Duktiga jag!


Om jag skulle ställa frågan: vem är den mystiska personen som har tagit itu med disken denna onsdagskväll? Är det Karolina eller D? Det kan man undra! Fast de som svarar D har fel, de som svarar Karolina har så jävla rätt så det bara sprutar om det!

Vi gick och handlade glass, mjölk och lite annat gott förut. Fick med mig lite bröd hem också! Känns skönt att jag kan vakna upp imorgonbitti och käka bröd istället för flingor med mjölk. Det mättar inte lika bra som bröd med kräftost på! Dregel.

Jag ska stanna här i Eskilstuna tills på fredag. Jag har inget speciellt att göra i helgen förutom att morsan fyller år på söndag så då ska hon firas. Då kommer Andreas, Cia och lilla Ebba och äter tårta med oss. Det ska bli riktigt mysigt. Jag gillar att träffa lilla familjen. Jag hade inte kunnat fått en bättre bror, en bättre svägerska eller en bättre brorsdotter. Jag är nöjd! Jag hade inte kunnat fått en bättre pojkvän heller. Han är ett stort plus i mitt liv.

Det blir tyvärr ingen bio förr oss ikväll. Ekonomin krånglade en del så vi ska bara ligga hemma i sängen, sätta på någon bra film på laptopen och bara löka Karolina & Dennis-style! Ingen kan löka eller slöa så som vi kan. Tjing på er!

1 kommentar:

Elfridiskt sa...

Jävla lökisar! Förresten så var jag, mamma och pappa på Specce igår och beställde smörgåstårta till söndag. En med lax och en med skinka. Sådeså!