tisdag 30 juni 2009

Tristess i natten.


Jag är trött men känner inte för att sova men inte heller för att vara vaken. Det känns som att jag strandsatt och att det inte finns ett skit att göra. Jag ska väl snart röra mig en meter till sängen för att fortsätta läsa Så länge vi båda andas. Imorgon så ska jag ju som sagt till BUP och sedan till Högsjö. Jag hoppas att det blir bad och grillning och sedan hoppas jag att Julia vill och kan följa med så att man får lite härligt kvinnligt sällskap. Ibland så känner jag mig väldigt malplacerad bland D och hans vänner men det börjar gå över då jag lär känna alla mer och mer.

Jag vill åka förbi Scorett Outlet i Vingåker imorgon om jag ändå ska åka till Högsjö. Jag hoppas att mamma har lust att skjutsa mig, det skulle kännas förjävligt att sitta på en stekhet buss i det varma vädret. Då sitter man hellre i en bil där man kan dra ner rutan och faktiskt andas och inte kvävas av svett och sådant som kan förekomma på en svinvarm buss. Men det är sådant som löser sig innan det blir av. Nu ska jag slänga mig i sängen god natt!

Inga kommentarer: