söndag 7 juni 2009

Mys med grabben.

Nu är jag hemma igen! Spenderade natten hos D i Högsjö tillsammans med honom och Marcus. Det var riktigt mysigt och roligt faktiskt. Mycket skratt och skoj! Vid tolv så stack vi hem till Marcus då vi sjöng singstar för full hals och D gjorde allt för att jag skulle förlora. Han slog mig på "Fix you" av Coldplay. Jag blev inte arg, jag fick ju revansch på "All the small things" med Blink 182. Jag vann med andra ord! Det var faktiskt skitkul att lyssna på två, nästan, tondöva grabbar. Jag skrattade tills jag nästan avled. Det är skönt med sådana kvällar ibland, då man faktiskt kan umgås och ha roligt utan att något håller en tillbaka. Var dock en hel del upp och ner men det var inget man inte kunde lösa.

Jag har ju många gånger skrivit att jag vill bo tillsammans med D och spendera resten av mitt liv med honom men nu är jag inte så säker längre. Vi har varit "sambos" några veckor nu och jag står snart inte ut längre. Jag blir ständigt tjurig på honom för att han är här, samtidigt som jag verkligen vill att han ska vara här. Det är riktigt frustrerande med tanke på att jag bara vill umgås med honom och ha det bra. Men jag kan inte låta bli att bli tjurig ibland då vi umgås dygnet runt förutom några dagar i veckan. Jag vill egentligen inte ha någon egen tid men jag blir så fruktansvärt tvungen när D åker hem och umgås med sina vänner. Jag överlever alltid men jag får så jävla tråkigt. Får helt enkelt köpa fler böcker och filmer som jag kan dyka ner i!

På tisdag så ska jag börja jobba och det ska bli skönt att ha lite pengar att röra sig mer. Jag har haft en hel del pengar nu på sista tiden med tanke på att jag har fyllt år osv. Dessutom är jag ganska sparsam av mig när det väl gäller. Om det blir som jag och farsan har tänkt oss så blir det lön varje fredag. Jag förväntar mig inte mycket men det är alltid skönt att ha lösa pengar att roa sig med. Vi får helt enkelt se hur framtiden stakar sig.

Nu ska jag se på tv, det är någon crappy film/serie från stenålder på sexan. Wish me luck så jag inte somnar. Måste gulla med grabben innan!

Inga kommentarer: