torsdag 25 juni 2009

Åh vad roligt!

Jag är riktigt spänd just nu! Sitter med hårfärg i, det blir en askblond/ljusbrun färg för att ta bort det gula som invaderat mitt hår efter slingorna jag hade i igår. Det kommer bli bra. Nu skiter jag i hur resultatet blir, bara det inte är gult. Wiho! Imorgon så ska jag upp tidigt och göra nåt oerhört spännande. Jag ringde min frisör Sussie för en liten stund sedan och bad om att få komma in och fixa med mitt hår lite smått. Jag ska raka/klippa kortare på ena sidan av håret. Kommer nog bli snyggt tror jag. Jag är så jävla glad nu så att jag snart spricker. Har knappt varit såhär glad på skitlänge. Ringde D förut och han var glad, han satt och söp tydligen. Klockan är inte ens två men han är ju på festival så det är skitsamma.

Snart så ska jag ha ur färgen ur håret, föna och platta det och sedan gå ut med min lilla vovve Zingo. Han ser måttligt uttråkad ut och jag förstår honom. Kan inte vara lätt att inte kunna gå på toa när man vill, ut och leka när man vill. Hundarna har då inte mycket att säga till om. Ingenting kan sabba min dag! Hihi.

Inga kommentarer: