torsdag 4 juni 2009

Förbannade förkylning.

Jag känner mig otroligt hemsk just nu. Förkylningen blir bara värre så jag har ingen som helst energi att förbruka. Det enda jag kan göra är att se på tv, sitta vid datorn och läsa en gnutta. Har precis fått i mig lite frukost och jag hoppas att jag kan bli lite piggare så fort jag får i mig lite energi. Det här blir en otroligt tråkig dag utan något som helst att underhålla sig med. I eftermiddag eller framåt kvällen så kommer D komma hit igen eftersom att han ska jobba på fredag. Han kan förmodligen få mig att må lite bättre, han brukar ha den effekten på mig. Nu ska jag fortsätta att se på Hem till gården och vila en liten stund. Sen ska jag duscha så att jag är fräsch när D väl kommer hit. Lär dröja men jag är väl förberedd. Puss

Inga kommentarer: