fredag 5 juni 2009

Tråkig helg..

Klockan är snart ett. Sov ut till elva imorse och det var skönt som bara den. Men jag vaknade klockan fem när D's jävla alarm drog igång, då hade jag lust att skjuta mig själv. Han pussade mig hejdå och jag somnade om igen. När jag vaknade så gick jag bums ner och rostade mackor med marmelad samt gjorde oboy. Den mest ultimata frukosten om ni frågar mig. Sen har jag sett på Paris Hilton My new BFF, eller vad fanken det heter, på Tv3play. Paris Hilton är inte så blåst som man får intrycket av. Hon har nog en hel del innanför pannbenet, men fumlar man runt med alla grabbar i Hollywood så är det inte konstigt att man får den stämpeln. Hur som helst, har precis städat iordning lite. Min grabb kommer snart hem och då kan det få vara lite snyggt. Han kommer stöka ner direkt när han kommer igen men det skadar inte att ha det lite fint iallafall.

Jag ska ju som sagt till marknaden idag tillsammans med D, Oskar och Ilse. Det är den enda planen jag har för hela helgen och jag måste säga att det suger ass! D ska umgås med sina grabbar och repa och jag ska bara sitta hemma och löka. Ingen vän har hört av sig och frågat om jag vill hitta på något, men jag kan inte säga att det är direkt ovanligt. Det är ingen som har frågat mig det på flera månader. Jag får helt enkelt stå för min egen underhållning. Vore bara roligt ifall någon ville träffa mig någon ynka gång.

Nu när jag har klagat över det mesta så ska jag fortsätta att lyssna på musik och vänta spänt på att D ska komma hem, nu har jag lust att kramas.

Inga kommentarer: