måndag 8 juni 2009

Varma mackor och My name is Earl!

D ligger och sover i min säng nu, jag gör inget alls. Tänkte att jag skulle blogga lite så att tiden går. Jag har inte gjort någonting idag. Jag sov till tolv och sen dess har jag bara gosat med D, sedan var vi iväg och handlade lite inför kvällen. Popcorn, kinderchoklad och lite smått och gott så vi ska göra varma mackor i ugn. Varma mackor med ost, skinka och tomat.. Jag blir så jävla hungrig bara jag tänker på det!

Jag skulle ha börjat jobba denna vecka men det får bli av nästa vecka istället eftersom att min syster ska ta studenten på lördag så det blir full rulle här Östlunds mini-mansion! Mat ska lagas, hus ska städas. Jag tänkte att jag skulle hjälpa mamma lite så att hon slipper stressa arslet av sig. Men sålänge det här kassa vädret håller i sig så kommer jag vara så otroligt trött. Jag blir alltid seg utav mulet väder. Så fort det är sol så är jag ute på en gång! Men det har inte varit sol på en vecka. Får hoppas att det blir soligt och skönt i helgen. Vi håller tummarna allihopa.

Snart ska jag väcka D så att vi kommer igång med våra varma mackor. Jag börjar bli ruskigt hungrig, åt bara en pannkaka till lunch så jag tänkte ta igen det ikväll. Klockan 22.00 så är det My name is Earl, en ny säsong så då ska jag sitta fastklistrad framför tvn. Det är det bästa programmet som går på 6:an tillsammans med Scrubs, Simpsons och Family guy!

Dags att pussa på D. Tjarrå!

Inga kommentarer: