fredag 5 juni 2009

Filmer och mig själv.

Ja då har man kommit till ännu en fredagskväll utan några som helst planer. Det enda jag ska göra ikväll är att äta Fazermint, pizza och kolla på film. Det är visserligen skönt att ha lite tid för sig själv men jag vill gärna ut och umgås. Men nu kanske det är bäst om jag är hemma med tanke på att jag är sjuk och jäklig. Då trivs jag nästan bäst hemma. Jag kommer vilja ha sällskap någon gång i helgen och då lär jag höra av mig till mina vänner, någon får allt ta och dras med lilla mig.

Jag kanske åker till Högsjö imorgon om inte D har något annat för sig. I Högsjö så händer det alltid någonting. Jag tycker det är skitkul att umgås med D och hans vänner. Jag vet inte vad det är som lockar, men någonting är det. Jag hoppas verkligen att jag får komma dit och umgås med dom, det vore så roligt nu när jag är sjuk och inte kan göra annat än att lägga mig i sängen och dö. Att göra annat skadar ju aldrig. Jag kommer nog inte träffa D förrens i helgen, men jag får hålla ut. Vore bara mysigt ifall han kunde göra mig sällskap under min sjukdomstid. Men jag har ju min tv, mitt godis och Ljudet av ditt hjärta att underhålla mig med.

Nu ska pappa snart åka iväg och köpa pizza till våran lilla familj. Klockan åtta så börjar Talang och det måste jag minsann se på. Jag har förälskat mig lite i det och gillar att se på det, mucho minsann! Speciellt om det är sångtalanger med i bilden, då smälter jag totalt. Jag lär sitta på helspänn i soffan. Hoppas på åtminstone en bra person som kan sjunga, wiie.

Nä, nu har jag inget mer att skriva. Hoppas att alla har en fredagskväll som är en aning roligare än min. Puss!

Inga kommentarer: