tisdag 16 juni 2009

Mäklarna.

Nu sitter jag med mamma nere i vardagsrummet och D är på övervåningen. Jag tänkte att jag bara skulle kolla till min msn och bilddagbok en snabbis men det slutade med att jag läste andra bloggar och tänkte skriva lite själv. Nu kom D ner och han verkar vara på myshumör. Imorgon så är det jobb som gäller och nu är jag lite mer pepp än vad jag var förut. Ikväll så är det Matrix på tv men jag vet inte om varken jag eller D vill se det.

Jag rensade min garderob förut och fick ihop en påse med kläder. Jag fick D att hjälpa mig att välja bort och behålla kläder. Jag hade en rosa jeanskjol i garderoben, långt nere i min klädpåse. Jag klippte av den lite och ska trasha den och jag tror att det kommer bli toksnyggt.

Nu ska jag fortsätta att se på Mäklarna. Sedan ska jag springa upp till älsklingen och gulla med honom.

Inga kommentarer: