lördag 20 juni 2009

Midsommardan!

Jag har haft en sjutusans midsommardag. Var hemma hela förmiddagen fram tills sex någon gång, då fick jag skjuts av Oskar på cykeln till Sanna. Där var Jennifer, Sanna, Micke och John. De grillade och jag kom och våldgästade, jag fick lite mat jag med och då vart jag såklart skitglad. Mat gör mig alltid glad, det är en utav de många underskattade njutningarna här i livet. Sedan gick vi hem till Sannas far, Lasse, där var det ös med en hel del halvpackade vuxna och det var en härlig atmosfär. Sedan begav vi oss vidare till Oskar och sedan hem till Dennis då det blev en sen förfest. Det var en hel del härligt folk här och det gillas absolut! Sedan kom Ilse och då var det dags att hoppa in i bilen och skjutsa iväg killarna till Kullen där de ska festa ikväll. Vi släppte av dem, jag och Ilse småpratade lite och sedan släppte hon av mig här hemma hos Dennis. Nu ser jag på Saturday night live och dricker cola, ska snart hugga in på min chokladkaka. Yum!

Vi gick till Kullen igår men jag orkade dock aldrig gå in. Jag sparar mina pengar och lägger dem på något vettigt istället. Det enda roliga man kunde göra där var väl att dansa och det tänker jag inte betala över hundra spänn på! Icke sa nicke. Jag tänkte låta Dennis vara ikväll och stannar hemma istället för att vara på Kullen. Det är skönt att bara sitta och se på tv och ta hand om sig själv. Att äta choklad och dricka cola är bra för själen. Jag orkar inte med en massa stress och just nu känner jag mest för att vara lite för mig själv.

Om några timmar så kommer Dennis komma hit och då blir det mys och sova på hög nivå. Imorgon så har vi varit tillsammans i ett halvår och då ska jag ta hand om min pojkvän riktigt rejält. Han åker iväg på måndag och är borta i en vecka, jag kommer sakna honom så det gör ont. Jag släppte några tårar igår pga att jag vet att jag kommer må piss när han är borta. Men jag ska försöka få något bra ur sitiuationen: han får ut och ha roligt och jag får lite mer tid för mig själv. Dessutom blir det riktigt mysigt när han kommer hem igen. Min älskade, fina och underbara pojkvän!

Inga kommentarer: