tisdag 30 juni 2009

Värme!


Nu är jag hemma i Katrineholm igen efter att ha spenderat helgen i Asker och därefter Högsjö söndag/idag.Det har varit otroligt skönt att komma ifrån Katrineholm idag. Det känns som att det händer med i Högsjö än vad det gör i Katrineholm vilket känns lite trögt men det blir ju vad man gör det till.

Jag har haft tre otroligt fina dagar hemma hos hjärtat. Jag har verkligen blivit kär på nytt och jag är lyckligare än någonsin. Jag kan knappt vänta tills jag får åka dit igen vilket blir imorgon. Ska försöka dra med honom på bio eller någonting liknande snart. Det är sällan vi gör någonting utanför Högsjö förutom när han jobbar här i Katrineholm. Då är han bara så jävla slut när han kommer hem så då är det omöjligt att hålla honom vaken.

Sitter just nu och lyssnar på Michael Jackson. Jag kan knappt förstå att han inte finns på denna jord längre. Det känns så underligt! Men hans musik lever kvar i all evighet. Hans röst är alldeles underbar. Men den mannen hann aldrig vara barn då han blev inputtad i showbiz redan som barn. Jag kan förstå att han dog i så ung ålder. 50 år är ingen ålder egentligen. Jag kommer alltid älska hans musik!

Nu ska jag snart sätta på en film! Trots att det är så fint väder så orkar jag inte befinna mig utomhus. Det är alldeles för varmt. Istället så ska jag ligga hemma och ta det otroligt lugnt.

Inga kommentarer: