torsdag 4 juni 2009

Mer Family guy och älskling.

Beställd och påväg hem!

Nu är klockan snart nio och D är här. Vi har hunnit äta pizza, godis och druckit pepsi sen han kom hit. Nu när jag har tv på mitt rum så spenderar vi all våran tid här. Fast det är ungefär som innan. Klockan nio så börjar Dodgeball och jag ska få D att se det tillsammans med mig. Jag har inte gjort någonting speciellt sen jag skrev sist, jag har bara varit hemma och tagit det extremt lugnt och försökt att bli frisk. Jag mår lite bättre nu, hoppas att det håller i sig. Imorgon så ska jag gå på marknaden tillsammans med D, Oskar och Ilse. Det blir nog suveränt skulle jag tro. Jag beställde en jacka från Ellos förut som jag blev lite förälskad i. Det fick bli en olivgrön sådan med en skitgullig rund och rynkad krage. Vad kan jag säga, den kommer jag ha på mig på varje kall sommarkväll!

Väntar på att storasyster ska komma hem. Nu saknar jag henne lite, faktiskt. Jag hoppas att hon köpte tröjan som jag vill ha! Försökte ringa henne förut men hon har haft fullt upp idag i Stockholm, hon är ju där tillsammans med sin klass och busar runt. De skulle tydligen se på balett ikväll så hon kommer nog inte hem förrens sent ikväll. Men jag ska vara vaken tills hon kommer hem med min tröja, wie.

Nu ska jag gosa tillsammans med D och få honom att sluta spela på min otroligt ostämda och hemska gitarr som dessutom saknar en sträng. Jag låter honom hållas en liten stund! Om inte annat så lär han ge med sig när han har tröttnat. Om han fortsätter så kan jag vara slug nog och se på Dodgeball, hehe.

Inga kommentarer: