måndag 15 juni 2009

Äntligen, woho!


Nu har jag varit utan internet i ungefär tre dagar men just nu så sitter jag på grannens. Sch, don't tell! Min helg har varit mysig och vild. I lördags så tog syster studentne och det var mysigt med alla syskon och deras respektive samt Henriks familj. Det var skitkul. Sedan var det dags att gå till Julia, sedan gick vi till Lovisa och efter det ner till stan. Sen hopp ner i bingen. D kom hit igår för att umgås med mig samt jobba. Men det blev inget jobb idag så vi åkte till Marieberg istället. Hittade två par örhängen, en sjal och dogtags till D. Han blev glad. Sedan kikade vi i massa andra affärer och sedan så åkte vi hem. Jag och D fikade på något fik där också, käkade chokladbollar med tusen smörklickar i. Inte riktigt vad man vill ha när man betalar tjugo spänn för en chokladboll och arton kronor för en burkcola! Nä, fyfan.

Imorgon så är det jobb som gäller. Jag ska upp runt fem-sex sisådär. Det ska bli skönt att få pengar att röra sig med under sommaren. Jag kan inte snylta på mina föräldrar hur mycket som helst, därför ska jag jobba istället. D sitter och spelar gitarr i mitt rum och jag ska snart göra honom sällskap. Det är ju My name is Earl ikväll så det ska jag bannemig se. Pussssrå!

Inga kommentarer: