lördag 6 juni 2009

Pisslördag!

Klockan är kvart över ett och jag har inte ett skit att göra idag. Jag har gjort mig iordning och allt, ifall D ringer och säger att det är okej att jag kommer till Högsjö. Jag tror nog inte att jag kommer åka dit iallafall. Jag kommer bara vara ivägen för honom och hans polare. Då kan jag likagärna ligga hemma och sova eller läsa min bok för ovanlighetens skull. Vill ju så gärna ut till Högsjö och umgås med D och hans vänner. Jag tycker ju om dem allihop.

Ibland så tappar jag hoppet på vårat manliga kön. Killar är så otroligt omständiga och jobbiga ibland. De ska hela tiden vela fram och tillbaka, speciellt när det gäller sina respektive. Ibland så får jag till och med tjata mig till att få komma till honom. Det är inte så roligt som det verkar faktiskt. Jag brukar oftast få ett nej, men kommer och "överraskar" iallafall. Jag hoppas iallafall att jag får ett ja idag. Jag håller tummarna stenhårt, tror dock inte att jag kommer röra min lilla röv på hela dagen. Åh, jag har sådan ångest!

Om jag inte får komma till D i Högsjö, vad fan ska jag då göra ikväll? Det är så jobbigt. Faktiskt, det är det! Jag får sitta och fundera på det här riktigt ordentligt. Det löser nog sig med tiden. Bussen går om två timmar och jag måste få veta hur det blir. Vill ju ha en rolig lördag som alla andra!

Inga kommentarer: