tisdag 23 juni 2009

Trots att han är skitful på denna bild så
är han annars världens vackraste.


Det är tisdag, vilket innebär att det bara är några dagar tills D kommer hem. Han kommer hem på söndag och tills dess lär jag överleva, skulle jag tro. Nu på morgonen så ringde jag honom, han lät glad men trött. Det var skönt att prata med honom lite längre än bara någon minut. Det är lättare för mig att inte sakna honom när jag väl får prata med honom lite. Så nu lär jag klara mig tills ikväll eller någonting sådant.

Jag har legat och solat sedan jag vaknade. Började läsa på The dirt, biografin om Mötley crüe. Den är väldigt spännande och det är kul att lära sig lite mer om de människor som man ofta lyssnar på genom de pumpande högtalarna. Istället för att bara lyssna på musiken så får man veta hur de är som människor och vad de har gjort sedan de föddes fram tills nu. Det är riktigt häftigt må jag säga. Jag som älskar kändisar, dessutom.

När mamma och pappa kommer hem så ska jag försöka övertala mamma att följa med mig nere på stan. Det är sommarrea på Lindex och har man tur så kanske man får med sig en söt liten sommarklänning hem. Jag har bara tights, leggings och linnen och det blir så förbaskat tråkigt i längden. Nu när det är så smällhett ute så är det skönt med en luftig klänning. Vi får helt enkelt se hur det blir.

Resten av dagen så ska jag ligga och sola. Skönare än såhär kan det minsann inte bli! Har snart hällt i mig en liter lättdryck också, mums. Hejhopp sålänge!

Inga kommentarer: