onsdag 24 juni 2009

Kärlek skulle sitta fint nu.

Jag mår förjävligt just nu. Det är varmt, jag svettas och luktar illa! Jag får inte tag på D men han skickade ett sött sms inatt iallafall. Hans mobiljävel har dött och jag blir lite småorolig när jag inte kan få tag på grabben. Anywho, skulle ha gått till BUP idag men jag lämnade återbud på min tid så att jag kan ligga och glassa i solen hela dagen. Kände inte riktigt att jag är på humör att prata idag så det får bli den första juli då jag ska dit igen.

När storasyster kommer hem så blir det fotosession som gäller. Hon vill tydligen fotografera mig vilket både gynnar henne och mig: jag får bilder till min myspace samt bilddagbok och hon vidgar sin "portfolio" eller vad man kan säga. Hon har ju en såndär riktigt dunderbra kamera som jag skulle kunna döda för att ha råd med. Det ska tydligen bli en hel del smink och doning med i bilden, får se hur bilderna blir. Förhoppningsvis bra!

Imorgonkväll så ska jag träffa några vänner. Det ska bli skönt att komma ut och skita i allt annat, att inte bara ligga hemma och gåsa bara för att man är orolig över vad pojkvännen gör uppe i Borlänge. Jag har ringt honom och hans company men ingen har vidare lust att svara. När de väl svarar så beklagar de sig över att han inte är i närheten. Det är lite tråkigt, men jag får träffa honom på söndag iallafall. Det skulle inte förvåna mig om jag släpper en tår eller två då, jag saknar ju honom som bara fan. Jag hoppas att han laddar sin mobil så att jag kan ringa honom sen.

Jag vet att jag är en besatt flickvän, men när jag inte kan få tag på honom så blir jag som hypnotiserad och ringer alla han umgås med just då. Jag är en konstig person, men jag är även kär och det tar oftast överhanden och det är både jobbigt för mig och för honom. Jag hoppas att jag avvänjer mig lite så att han får sin fritid. Han är ju trots allt på festival och det sista han vill göra då är att prata med mig. Det är cirka fyra dagar kvar tills han kommer hem och jag kommer nog överleva tills dess.

Inga kommentarer: