onsdag 3 juni 2009

Ljudet av ditt hjärta och choklad.

Dennis begav sig hem förut så ikväll så har jag lite egen tid för bara mig. Då ska jag läsa min gudomliga bok och äta upp chokladen som jag inte har öppnat än. Sedan kommer jag förmodligen kolla på en film som jag redan har sett trettio gånger. Jag är en sådan person som kan se på samma film bra många gånger innan jag tröttnar. Vilket är bra, då slipper jag köpa nya filmer hela tiden eftersom att jag ser på samma hela tiden. Man får ju tänka logiskt liksom.

Var iväg till Mcdonalds tillsammans med D, Oskar, Mackan och Ilse förut. Käkade lite mat och sedan fick jag skjuts hem av grabbarna. Sitter och försöker värma mig själv nu men det är förgäves. Jag tycks inte bli varmare så jag kommer förmodligen dö av kylan. Jag hatar att vara förkyld. Fast det är ganska mysigt ändå, då får man sitta och dricka te och mysa in sig i en stor och fluffig filt med en bra bok. Då kan man verkligen varva ner. Förut så hade jag ingen som helst lust att åka och käka tillsammans med folket men jag ville gärna umgås med D en liten stund till och det fick jag. Vi satt ute och åt, då det började regna och blåsa som bara fan. Jag hade bara leggings och jeansjacka så jag frös rejält. Jag visste att jag skulle ha tagit en tjockare jacka som min skinnjacka till exempel.

Nu när jag ändå snackar om jackor, jag har hittat en jättefin jacka på blocket som jag nog ska köpa om jag hinner innan någon annan tar den. Det är en rockig jacka och den skulle gå på 250 kr vilket inte är någonting för en skinnjacka. Det är visserligen inte riktigt skinn men ändå! Med frakten så kostar det lite mer men det är inte jag som ska betala frakten, det får moder och fader stå för.

Jag la även upp mina snygga skor som jag köpte för ett tag sedan. Köpte dem för 399 kr och jag kommer inte använda dem så det känns onödigt att ha dem kvar. Bäst att sälja dem medans de fortfarande är moderna. En vän till mig var intresserad av att köpa dem men skulle inte ha pengar förrens om två veckor, jag kan nog hålla mig tills dess. Jag har inget behov av pengar just nu. Men jag säljer nog dem till min vän om hon kan ha dem, hon ska komma förbi och prova dem någon gång nästa vecka.

Det rullar på nu, kan jag säga. Jag är totalförälskad i min pojkvän som behandlar mig som rena guden. Jag mår bättre psykiskt och jag har lust att leva på riktigt på mycket länge. Nu är det sommar och jag tänker njuta i fulla drag. Fyfan säger jag bara!

Inga kommentarer: