fredag 12 juni 2009

Rock 'n roll!

Brorsan skickade precis en skitbra spellista till mig, fullsmockad med rock! Det kan kanske rädda min kväll. Om ett tag så ska jag hjälpa mamma med den förbannade potatissalladen som jag kommer äta upp imorgon utan att någon annan får smaka. Jag måste jobba på att töja ut min magsäck ikväll, annars så kommer jag aldrig få i mig något imorgon. Som sagt så kommer min fredagskväll suga och jag håller mig relativt lugn iallafall. Det går säkert någon bra film på tv som man kan ägna en och en halv timma åt (två timmar om man räknar med reklampauserna, suck)

Köpte mig en skvallertidning, lite godis och något till håret som ska ge det glans och lyster. Hurvida det kommer funka får vi se imorgon innan jag ska göra mig iordning till studenten. Man måste ju se lite städad och fin ut när storasyster ska ta sitt kliv ur skollivet. Lyllos henne, säger jag bara. Fifan! Nu när jag har tre år kvar så känner jag mig inte vidare sugen. Har redan gått ett år på estet, tre år till kommer mörda mig. Vi får se hur det blir i höst. Blir säkert prima firre!

D ska ut och festa ikväll. Jag känner mig lite avis, jag hade hoppats på att få något gjort ikväll, typ som att träffa folk och ladda upp lite inför morgondagen men det verkar inte som att det blir så just nu. Skitsamma, jag har iallafall godis som jag kan trösta mig med! Sug på den ni.

Nu ska jag byta om till mina exemplariska mys-hemma-en-fredag-i-min-ensamhet-kläder! Fan, nu fick jag till det ganska fint. Ni alla som ska ut och festa ikväll kan ta er i röven..

Inga kommentarer: